Meesterschap over de Roze Straal

Klik hier indien je de mooie schilderijen niet kunt zien.
Allegorie van de Liefde (de Roze Vlam) door Paolo Veronese
Lering van het Roze Vuur
Meesterschap over de Roze Straal
in samenwerking met Opgevaren Meester Paul de Venetiaan, de Chohan van de Derde Straal
We maken kennis met de Opgevaren Meester Paul de Venetiaan,
de Chohan van de Derde Straal, de Roze Straal of Rozenstraal.
In zijn laatste leven op aarde was hij de beroemde kunstschilder Paolo Veronese die leefde en werkte in Venetië.
Hij toont ons hoe we onze Roze Vlam van Goddelijke Liefde in ons hart kunnen uitbreiden door zelfmeersterschap.
Op verzoek van deze mij zeer dierbare leraar geef ik deze lessen na mijn verblijf van een week onder zijn etherisch verblijf,
zodat deze energie ten volle kan doorgetrokken worden tot in mijn huis.
Ik vertel jullie over zijn leven, hoe hij meesterschap verwierf over het hart, de chacra met de twaalf rozenbladeren.
Door zijn liefdevolle begeleiding leren we deze te openen terwijl we tijdens meditaties baden in zijn krachtveld.
Wees dan ook van harte welkom!
Paul de Venetiaan van de Roze of Rozenstraal

Plaats een reactie