zon 5 apr 09 Wijsheden der Natuurdeva’s

Wijsheden der Natuurdeva’s

Kind van de wind, kind van de regen.
Wees welkom in onze bossen.
We zijn er voor de aarde en voor zijn bewoners.
Voel onze adem in je wezen.
Voel de hartslag van onze Moeder.
De liefde voor haar schepselen.
Deze hartslag kun je horen tussen onze bomen.
Voelen trillen in de lucht
Laat je wezen hierdoor oplichten.
Stem je af op ons en wij fluisteren in je oren.
Wij zijn soepel als de wind, vloeibaar als de regen.
We fluisteren je naam in de wind.
Windekind.
©Lucia
Met vreugde en blijdschap in mijn hart mag ik jullie uitnodigen in de Wereld der Natuurdeva’s.
Deze engelen der natuur schenken ons zoveel…
vreugde…wijsheden…helingen
Tijdens deze reeks nodig ik jullie uit om echt met hen kennis te maken,
hen te voelen, waar te nemen, hun helende triling in u op te nemen.
Leer wie de deva’s zijn, waar komen ze vandaan?
En wie zijn de natuurwezens?
Hoe kan je met hen communiceren?
Ontdek de goddelijke schepping in de natuur, leer over de vijfster en de gulden snede…
en over de Paradijsmatrix en de helende natuurtempels van de toekomst.
We maken kennis met de Deva’s van de berken, van de eiken, van de linden, van de waterviolier, van de lavendel…..
en nog vele anderen die zich in de loop van deze reeks zullen aandienen.
Want deva’s zijn nu eenmaal geen statisch gegeven, eerder vloeibaar en soepel zoals de wind.
Dit wordt een boeiende ontdekkingstocht in de natuur.
Wens je met ons mee te gaan….?
Voor onze eerste les worden we door de Deva van de Berken uitgenodigd in het prachtige Natuurgebied de Teut te Zonhoven,
hier bevindt zich ook de prehistorische Holsteen.
      
© Copyright 2003-2008 Tine Verheyden : Fotomakers.be
de Deva’s der Natuur en Lucia
Sinds vele jaren werk ik samen met de natuurwezens,
het is een boeiende en gevarieerde samenwerking,
ik heb reeds veel van ze geleerd en ik wens deze wijsheid ook met jullie te delen.
Samen herstellen we sinds 2005 de Paradijsmatrix.
Hierboven zie je een foto van een natuurwezen die ik mocht nemen in een natuurgebied aangesloten op de Paradijsmatrix
mijn man is op de achtergrond.
lees ook over de Paradijsmatrix door Celia Fenn
 

*voorschot niet terugbetaalbaar bij annulatie

Plaats een reactie