een uittreksel van de Boodschap over de Grote Bomen

 

 

“Maak nu heel diep contact met de grote deva het Zoet Lindewezen van deze dreef en voel hoe haar helende werking je helemaal omhult…..

deze grote bomen, mijn geliefden, worden heel belangrijk in jullie toekomst en in de toekomst van de mensheid, herinner dit en maak contact met hen, deze grote bomen op aard verlangen ernaar jouw vriend te zijn, wil jij ook een vriend voor hen zijn, wil je leren om contact te maken met hun wezenheid, wil je leren om samen met hen de aarde te helpen, wil je dit leren, mijn kinderen, rozen van mijn hart?

wil je deze machtige bomen omarmen, wil je samen met hen de wereld helpen? ….. wil jij hun vriend zijn, want zij wensen jouw vriend te zijn,

denk hierover na, want ik kom in de toekomst nog tot jullie om hierover te spreken, om hierover samen met jullie te zijn……laat de grote deva van deze oude bomen vandaag je vriend worden en weet dan dat alle lindebomen overal ter wereld je vriend zullen zijn, weet dan dat ze je steeds kunnen troosten wanneer het nodig is, weet dan dat ze je steeds inzichten kunnen verschaffen wanneer het nodig is….

omarm de grote bomen in je hart en wees hun vriend, wees hun echte vriend…………..

Ik Ben uw zuster Hildegard en ik waak over jullie, vergeet niet, ik woon in je hart…….”

©Lucia, 15 juni 2017, LindedreefTongerlo

2480048_orig

Geef een reactie

