Bruidsmystiek

bruid.jpg

Bruidsmystiek

Bruidsmystiek samen beleven

tijdens deze bijeenkomst wil ik jullie de mogelijkheid geven om de Bruidsmystiek samen te beleven.

Minnelyriek

  • O zoete minne, wondermooi geschenk.
  • Laat me over je komen, je omvatten als een cocon.
  • Ik overvleugel je. Ik je minnaar. Ik die Ben.
  • Wij gaan samen en zijn één.
  • Ik brand in je. Je bent mijn eeuwige vlam.
  • Kom, Ik laat je alles aanschouwen.
  • Laat mij in jou wonen.
  • Mijn tabernakel, mijn schrijn van heilig weten.
  • Ik daal in jou neder. Wij zijn één.
  • Jij bent mij, Ik ben jou. Versmolten voor eeuwig.
  • ©Lucia

Lucia, mystica en boodschapper van de Heer

Tuin van de Moeder

Geef een reactie

