Wie wenst de bronnen van ons land te eren?

smaragd

Boodschap van Moeder Maria over de heilige bronnen van onze streken

Moge het Licht van de Goddelijke Moeder uw hart verwarmen en het openen voor haar bede.
Geliefden van het Licht,
De tijd is aangebroken om u te concentreren op de heilige bronnen die eens uw streken zo rijk bevloeiden.
Hun verbinding met Mij is gaandeweg geslonken tot een eerder laag niveau en daarom vraag Ik u, dochters en zonen van het Water en Vuur om u terug te richten op deze plaatsen en er uw hart te openen voor Mij, uw Goddelijke Moeder.
Laat mijn Licht door u stromen tot diep in de bron, tot diep in de aarde en vraag aan de wezens der aarde om u te helpen.
Mijn Licht stroomt door u heen en raakt de eens heilige grond waarop je staat aan met grote kracht, met innige liefde, opdat er terug een verbinding ontstaat met het oerwater diep in de aarde.
Want diep onder uw voeten borrelt er een Heilige Bron, een bron die zo puur en heilig is dat ze levenskracht verschaft aan ieder die met haar in contact komt.
Jullie konden dit ervaren in Banneux, waar de verbinding nog steeds stand houdt. Draag deze verbinding mee in uw hart en breng haar ook op andere plaatsen.
Hiertoe roep Ik u, Ik uw Moeder, de Hoeder van het Leven, open uw handen en ontvang mijn Licht, open uw hart en adem het in, laat het doorheen al uw chacra’s stromen en wordt zo een levende pillaar van heilig vuur. Vuur dat hier het water aanraakt, vuur dat heelt, vuur dat samensmeedt.
Want Ik Ben de Vrouwe van Vuur en Water en Ik vraag u, mijn geliefden, zet u in voor deze taken die nog in het verschiet liggen.
Breng terug de verbinding tot stand tussen vuur en water, tussen de zon en de maan.
Ik Ben de Vrouwe van Vuur en Water.
Amen

Lucia, 19 oktober 2005©

Wens je ook een oude heilige bron terug te eren? Mail ons dan gerust voor meer informatie op tuinvandemoeder@hotmail.com

Geef een reactie

