Mystieke Beleving aan zee


bronnen

Mystieke Beleving aan zee

Meer dan 10 jaar geleden begon de Heer van Liefde te spreken in mijn hart, een mystieke conversatie, zeer intens en gedragen door een onmetelijke liefde.

Ik ben nu eindelijk gereed om deze boodschappen die zo intiem zijn te delen, want ze bevatten zo’n helend licht dat door me straalt wanneer ik hen lees of uittyp, een licht dat ik niet enkel voor mezelf mag houden, maar dat dient om gegeven te worden aan de wereld.

Ik wens dan ook deze boodschappen vol liefdeslicht met jullie te delen op een heel eenvoudige wijze door ze voor te lezen op sfeervolle samenkomsten geïnspireerd door de Heer van Liefde, Christus en zijn lieve Moeder.

Van harte welkom, Lucia

eerste deel : maandagavond 28 juli om 20 u

 tweede deel : maandagavond 18 augustus 2014 om 20 u

BlueMoon

Geef een reactie

