Benefiet voor Tanzania door Hilde nu zaterdag

Lieve vrienden en kennissen,

In september 2012 trok ik voor het eerst naar Afrika. Ik ontdekte er het prachtige land Tanzania en zijn hartelijke bevolking.

Algauw werd ik er weer naartoe getrokken en dit jaar in februari vertrok ik voor de 2e maal, om er vrijwilligerswerk te doen in de Baraa Primary school in Arusha.

Ik ontmoette er verschillende zogenaamde kinderdorp projecten, t.t.z. schooltjes en opvangtehuizen voor wezen en/of gehandicapte kinderen.

Educatie van de jeugd is een prioriteit om een land weer op te bouwen en een toekomst te geven. De nood aan scholen en schoolboeken is hoog ginder!

Daarom heb ik besloten om mij hiervoor in te zetten en een benefietactie te organiseren.

Wil je kennismaken en een steentje bijdragen, voel je dan heel erg welkom op

                         Zaterdag 22 juni 2013, vanaf 14u in

            ’t Nieuw Begin – Herdersbaan 3 (GPS Schaapsbaan)

                                    te 2910 Essen

Programma

*        Foto’s, filmpjes en reisverhalen

*        Boetiekje waar jullie prachtige batiks, tassen en juwelen kunnen kopen,
vervaardigd door de vrouwengemeenschap IKUSURA VILLAGE CARE

*        Desgewenst met een drankje en een hapje van de wereldwinkel

*        Aangezien de zon zeker van de partij zal zijn, kunnen jullie een wandeling
maken in deze prachtige bosrijke omgeving.

*        Kinderkleding en schoolmateriaal mag uiteraard ook gedoneerd worden.

Daar zullen de meer afgelegen schooltjes van Asante Africa Foundation heel blij mee zijn.

Inkom: 5€

Het geld zal besteed worden om ter plaatse de nodige schoolboeken en dergelijke mee aan te kopen.

                            Van ganser harte ASANTE SANA!!!

                                Ik Ben Hilde Wellens,

                                               woonachtig te Essen

                                    Voor bijkomende info: 03/677.28.33

                                                 0473/72.61.87

Geef een reactie

