13, een Nieuw Begin

2010 de prille energie van het Nieuwe Begin

13, Een Nieuw Begin

Mediteren in het Licht van de Blauwe Lotus onder begeleiding van Ascended Master Lady Lotus

Kennismaking met de prille energie van de 13 de straal

woe 13 januari 2010

zat 13 maart 2010

woe 13 oktober 2010

 

Liefs, Lucia

Lieve vrienden,
Na onze intense werking met de Tuin van de Moeder in 2009 op verschillende krachtplaatsen
mogen we ons nu verheugen op een zeer nieuw energieveld dat hier in de Tuin van de Moeder verankerd mag worden.
Het energieveld van de Blauwe Lotus, het energieveld dat resoneert met het getal 13.
We krijgen hierbij veel ondersteuning van onze hemelse en cosmische vrienden.
We werken hiervoor immers intens samen met de hogere dimensies.
Voel je je geroepen om dit prille en zeer fijne energieveld mee op aarde te introduceren, wees dan van harte welkom.
Wij vragen u dan wel om u hierop voor te bereiden en u te zuiveren met het violette vuur gedurende de 13 dagen voorafgaand aan deze meditatie.
Zuiver uw hele wezen met het violette vuur, laat uw heel wezen ermee doordringen,
roep hiervoor dit vuur aan, roep de hulp in van St Germain, hij zal u hierbij bijstaan als Chohan van de Nieuwe Tijd,
van het Aquariustijdperk dat nu aanbreekt en dat zuivere en zachte zielen nodig heeft om het mee te helpen verankeren.
Want de energie van de Blauwe Lotus is uiterst zacht en liefdevol, nog broos…..
We worden hierin begeleid door Ascended Ladymaster Lotus. bekend als Jeanne d’Arc.
Voel in uw hart en weet. Ben je geroepen?
Lucia
Boodschappen van Ascended Masterlady Lotus
 
Laat mijn zachtheid je omhullen, geliefde kind, adem ze in en wordt zo zacht, zacht met mij, je lerares, je vertrouwenspersoon, je geliefde.
Ik Ben Vrouwe Lotus en Ik kom tot jullie, geliefde kinderen van Parijs, om mijn opwachting bij jullie te maken, om u te ontroeren met mijn aanwezigheid, om u zo warm te maken voor mijn zaak, het u open stellen voor het ontvangen in uw leven van mijn straal de 13 de.
Geliefden, ga dieper in uw zachtheid om dit licht in u toe te laten, om het lichtjes aan te raken, om er kennis mee te maken.
Deze energie is fris en pril, nieuw voor de aarde en zij vraagt van uw hart die ultieme zachtheid, het frisse jeugdige, zoals een klaterende beek, het lied van een vogel, de geur van een lotusbloem. Verdiep u hierin, in zachtheid, in liefde, teder en ontluikend.
Want uw hart kan deze zachte energie in zich laten ontluiken en zo een voorloper zijn op dit gebied.
Dit vraagt van u een frisse en jeugdige kijk op het leven, op de toekomst. Want dit is een Nieuw Begin.
Stem u hierop af, stem u af op mijn hart en ontvang de leringen van de Blauwe Lotus.
Adem ze diep in en veranker ze zo stilletjes aan, want ze zijn pril.
Het Nieuwe Begin is nog pril, pril als de lentewind, maar je kunt hem al wel ruiken, voelen.
Geliefden, open uw hart voor dit prille geluk, kom te samen in dit energieveld en leer, ervaar, ontdek.
Ik Ben Lotus en Ik zegen u met mij hart, het Lotushart.
Amen.
©Lucia, 14 november 2009
Doorgave ontvangen na onze bijeenkomt in het Licht van Vrouwe Lotus op 13 november 2009
De mooie doorgave met meditatie van Vrouwe Leto en Vrouwe Lotus tijdens onze bijeenkomst van 13 januari 2010 is na bestelling verkrijgbaar op CD in de Tuin van de Moeder. (10 euro)
 
  Lotusbron
Geef een reactie

