Boodschap van Moeder Maria

 
 
Boodschap van Moeder Maria
 
Geliefde kind, neem de pen ter hand en schrijf, want mijn verzuchtingen zijn groot.
Geliefden, geliefde mensen op aarde.
Ik Ben uw Moeder en Ik waak over u.
Ik kom tot u op een lichtsraal van de Grote Centrale Zon en Ik breng geschenken en zegeningen met me mee.
Dompel je onder in dit veld van zegeningen en rehabiliteer zo je lichaam, bekleed het met een nieuw energieveld, een nieuw kleed om te dragen, een kleed van ragfijn goud en parelmoer. Een kleed van opstanding.
 
Mijn geliefden, uw verheerlijking in het licht komt dichterbij. Ik, uw Moeder nodig u hiertoe uit.
Kom, kom in mijn nabijheid en steek uw armen in dit nieuwe en mooie kleed.
Het omhult u met puur en goddelijk licht, het transformeert u, het transfigureert u.
Het is uw gewaad van puur licht.
Dit gewaad wordt geschonken aan mijn geliefden, aan zij die mijn liefde uitdragen, waarlijk uitdragen in de wereld en er alles aan doen om hun leven in dit lichtveld te leven en het te verspreiden.
 
Nu hier in deze maand die me is toegewijd, sta Ik met grote standvastigheid bij u en Ik straal mijn rozenkrans over jullie hoofden.
Ik ontsteek de sterren op uw kroon zodat ze mooie parels mogen worden en schitteren van vuur.
Het licht van Beltain is het licht van het vuur en hier op deze liefdesberg, brandt dit nu met volle kracht omdat jullie hier zijn, omdat jullie bij mij zijn, mijn geliefden, kinderen van mijn hart.
En hoewel de beproevingen soms groot zijn, slagen jullie er toch in in mijn licht te blijven en het uit te stralen.
Hiervoor ben Ik jullie zo dankbaar en Ik kom dan ook vandaag tot jullie om jullie bij te staan in de moeilijkheden van je leven.
Aanvaard hiervoor mijn troostende hand en mijn kracht die jullie nu zegent, hier in dit land aan het water waar mijn hart woont.
 
Ik Ben uw Moeder, Ik Ben Maria. Amen.
Amen. Amen. Amen.
 
©Lucia, 20 april 2010, ontvangen voor de mystieke reis van de H.Rozenorde op 1 en 2 mei 2010
Geef een reactie

