zo 13 juni 2010 Mediteren met Ascended Ladymaster Lotus en Lering over de Paradijsmatrix

 

 Klik hier als je de foto’s niet kunt zien.

 

2010 de prille energie van het Nieuwe Begin

13, Een Nieuw Begin

Mediteren in het Licht van de Lotus onder begeleiding van Ascended Master Lady Lotus

Kennismaking met de prille energie van de 13 de straal en

Lering over de Paradijsmatrix

zondag 13 juni 2010

Bijeenkomen om 13.30 u aan de Tuin van de Moeder,
daarna rijden we in car-pool naar de Paradijsmatrix aan het Zwart Water in Lichtaart
 
Vandaag op deze belangrijke dag voor ons landje nodig ik jullie uit voor een meditatieve lentewandeling langs het Zwart Water te Lichtaart waar we in 2005 de Paradijsmatrix verankerden.
Deze mooie natuurplaats is een broedplaats voor de Nieuwe Aarde energie.
We stemmen ons af op de Paradijsmatrixkristal, de moederkristal die hier begraven ligt en die de Phi codes in zich draagt.
We hebben hier in de loop der jaren een krachtige verbinding met de natuurwezens opgebouwd.
Hier kan je de prille energie van de 13 de straal werkelijk aan den lijve ondervinden,
we zullen dan ook op de aarde gaan liggen (breng iets mee om op te liggen)
voor een meditatie onder begeleiding van Ascended Master Lady Lotus en de Deva van dit natuurgebied.
 

bijdrage 15 euro

aanmelden op TuinvandeMoeder@hotmail.com

Liefs, Lucia

Moederkristal van de Paradijsmatrix

Bouw mee aan de Gouden Rozenbrug

5 maart 2005  Phi – Gate opening

Terugkeer van de Paradijsmatrix

Geliefden, kinderen in het Licht,
 kom nader tot elkaar
 Ik Ben Moeder Maria
en Ik vraag u dicht bij Mij te komen
kom dichter en raak Mij aan
en voel hoe mijn liefde zich in uw hart nestelt
voel hoe jullie allemaal via Mij met elkaar verbonden zijt
Kinderen van de Roos
 op aarde om deze roos van mededogen gestalte te geven
 ieder van jullie heeft een hart als een roos
kom nader tot elkaar
Ik Ben Moeder Maria
en Ik vraag u dicht bij Mij te komen
kom dichter en raak Mij aan
 en voel hoe mijn liefde zich in uw hart nestelt
 voel hoe jullie allemaal via Mij met elkaar verbonden zijt
Kinderen van de Roos
op aarde om deze roos van mededogen gestalte te geven
ieder van jullie heeft een hart als een roos
 en ieder van jullie is hierdoor in staat liefde aan anderen te geven
voel uw harten , geliefden
hun golven vormen het patroon van een roos
en het is dit patroon dat jullie verbindt met alle mensen
 het is het patroon van mededogen en zorg voor elkaar
raak Mij aan want Ik ben jullie behulpzaam met het vormen van dit rozenpatroon
reik elkaar de hand en vorm een kring rond Mij
voel hoe jullie zich zo ook onderling met elkaar verbinden
voel hoe onze harten elkaar aanraken in liefde
 gouden draden weven zich van mijn hart naar uw hart
en van uw hart naar de harten van uw buren
zo vormen we een onlosmakelijk geheel
zo vormen we samen het patroon van een roos
 en zo zijn we goed voorbereid om dit werk aan te vatten
geliefden, kinderen van de Roos
samen verplaatsen we ons Hawaï
als één geheel reizen we er veilig naar toe
zie hoe we boven de zee een lichtende cirkel vormen
we vragen aan de wezens der zee om een gelijke cirkel in het water te vormen
we nodigen hen hiertoe uit
we nodigen ook de grote engelen van het firmament uit
om boven ons een identieke kring te vormen
 en vanuit onze harten weven we gouden verbinden naar boven en naar beneden
zo vormen we een gouden rozenbrug tussen hemel en aarde
 mag Ik u nu vragen, geliefden, om uw harten in liefde te openen
laat de liefde uit uw harten stromen
en vul heel deze kolom met gouden licht
laat het gouden licht tot diep in de zee vloeien
 en tot hoog in de hemel
 zie hoe dit licht zich vermengt met de liefde van de zeewezens en de liefde van de engelen
 zo vormen jullie samen een vortex van liefde en licht
jullie hebben dit beloofd en deze belofte doen jullie nu gestand
dit is één van jullie taken, wees u hiervan bewust
laat de liefde uit uw hart vloeien in deze vortex
hou hem open gedurende de komende tijd
en vervul zo uw taak als kinderen van de Roos
Ik laat jullie niet los en blijf bij u de hele tijd
 
Ik Ben Moeder Maria. Amen.
 
©Lucia, maart 2005
 

 

Lieve vrienden,
Na onze intense werking met de Tuin van de Moeder in 2009 op verschillende krachtplaatsen
mogen we ons nu verheugen op een zeer nieuw energieveld dat hier in de Tuin van de Moeder verankerd mag worden.
Het energieveld van de Blauwe Lotus, het energieveld dat resoneert met het getal 13.
We krijgen hierbij veel ondersteuning van onze hemelse en cosmische vrienden.
We werken hiervoor immers intens samen met de hogere dimensies.
Voel je je geroepen om dit prille en zeer fijne energieveld mee op aarde te introduceren, wees dan van harte welkom.
Wij vragen u dan wel om u hierop voor te bereiden en u te zuiveren met het violette vuur gedurende de 13 dagen voorafgaand aan deze meditatie (van 1 tot 13),
Zuiver uw hele wezen met het violette vuur, laat uw heel wezen ermee doordringen,
roep hiervoor dit vuur aan, roep de hulp in van St Germain, hij zal u hierbij bijstaan als Chohan van de Nieuwe Tijd,
van het Aquariustijdperk dat nu aanbreekt en dat zuivere en zachte zielen nodig heeft om het mee te helpen verankeren.
Want de energie van de Blauwe Lotus is uiterst zacht en liefdevol, nog broos…..
We worden hierin begeleid door Ascended Ladymaster Lotus. bekend als Jeanne d’Arc.
Voel in uw hart en weet. Ben je geroepen?
Lucia
 
Geef een reactie

