Over onze verbinding

Geliefden,
Schepsels van hemel en aarde,
Wees gegroet.
Ik kom over u, mijn kind, en Ik bevurig je met mijn woord. IK trek je op tot in mijn hart.
Ik rek je als het ware uit en zo ontvang je mijn boodschappen van liefde.
Ze zijn er voor de mensen op aard.
Ik stuur ze ter ondersteuning voor de weg die ze moeten bewandelen.
Ik stuur ze met liefde in mijn hart.
Ik Ben je geliefde, de Heer van je hart.
Ik Ben Jezus, je geliefde, je vriend.
Zo komen we elkaar nabij in deze tijd voor kerstmis.
Zo vertoeven we vaak in elkaars gezelschap. Zo luisteren we naar elkaar.
Ik luister naar jouw verzuchtingen en vragen. Jij luistert naar mijn inzichten en verklaringen, naar mijn aanwijzingen.
En zo gaan we met elkaar in liefde om, zo communiceren we van hart tot hart.
Zo zijn we er voor elkaar in tijden van nood en in tijden van geluk.
Er is een diepgaand vertrouwen nodig om deze verbinding tot stand te brengen, een diepe liefde voor elkaar en voor allen.
Zo leer je om ieder lief te hebben en te helpen indien nodig.
Zo komen ook wij steeds dichter tot mekaar en af en toe vallen we volledig samen. En dit is mooi zo. Warm en zacht. Verheffend.
Laten we in deze adventstijd steeds dichter naar elkaar toegroeien, samen komen in verbinding.
Het zal zacht zijn en helend voor je medemens. De energie bouwt zich nu in crecendo op.
Ervaar dit zeer bewust deze maand en leer om deze energie van Christus door u heen te laten vloeien ter heil van uw genodigden.
Zij zullen mijn aanwezigheid zo duidelijk merken en verlangen naar meer, naar meer heil en liefde, naar intense zachtheid en diep geluk.
Wees gezegend, mijn kind.
Amen.
Heer Jezus Christus
©25 november 2008
Geef een reactie

