Voorbereiding op le Mont St Michel

Geliefden,
harten van mijn hart.
De tijd is aangebroken, kom in mijn nabijheid en voel, kom in mijn nabijheid en luister, want Ik vertel je iets….
Luister naar mijn stem door diep in je hart contact met mij te maken, door intens op te gaan in mijn licht, het Licht van Heer Michael.
Geliefden, ons samenzijn op mijn berg komt nu steeds dichterbij.
Stem u hier op af en laat mijn energieveld meer en meer in uw nabijheid komen.
Daarom vraag Ik jullie, kinderen van mijn hart, om vanaf nu iedere dag contact met mij te maken gedurende een wijle, gedurende 15 minuten.
Deze afstemming is nodig om u voor te bereiden op uw verblijf in mijn vuur, mijn blauwe vuur dat intens zuiverend is.
Dit vuur zal u bekrachtigen indien uw voorbereiding gedegen is.
Verbindt u daarom vanaf vandaag iedere dag gedurende minstens één kwartier met mijn hart
en mijn vleugels zullen u omhullen en optillen in bewustzijn.
Ze zullen u meedragen tot in de hogere sferen en u geleidelijk aan voorbereiden
op het intense energieveld van mijn verblijf boven de berg van Heer Michael.
Daar zal Ik intens bij u zijn en u voorbereiden op de inwijding met het Blauwe Vuur.
Zuiver hiervoor uw wezen, leg alle oude kleden naast u neer zodat u getooid kunt worden in het Blauwe Vuur van mijn hart.
Ik Ben Heer Michael en Ik verwacht u aan de Poort.
Ik verwacht u aan de Poort der Hemelen daar op mijn berg, le Mont St Michel.
Verhef uw wezen, verhoog de trilling want dit is nodig om daar binnen te treden.
Ik groet u vanuit de grond van mijn hart, vanuit zijn Blauwe vurige kern die mijn essentie is.
Zuiver je om in dit Blauwe Vuur recht te kunnen blijven staan.
Zuiver je intenties en treed dan binnen met een hart vol sereniteit en zachtheid,
zodat het Blauwe Vuur verankerd kan worden op het heilige altaar van je hart.
Herneem daarom de meditaties van het Heilige Hart (Wortels der Mystieke Liefde).
Wees gezegend.
Amen.
Michàel
©Lucia, 15 september 2009
Geef een reactie

