Een uitnodiging van Heer Michàel

Geliefde kind,
Mijn naam is Michàel. Ik Ben reeds langer je beschermer maar kom nu meer en meer in je aandachtsveld.
Ik vertrouw je en koester een diepe waardering voor je. Je bent mijn bondgenoot.
Mijn licht straalt over jou en beschermt je.
Het beschermt alle aktiviteiten van de Tuin van de Moeder, een organisatie hoog geschat in de hemelse regionen.
Mensen waarop we kunnen bouwen en die altijd klaar staan om met ons samen te werken.
En daarom onze uitnodiging om je met enkele medewerkers te vervoegen bij onze viering,
daar hoog in de lucht, op mijn berg Le Mont St Michel.
Hier komen allen samen die onder hoede van Heer Michàel werken en dienen.
Zij zijn hier allen welkom op mijn feest, zo ook jullie de Tuin van de Moeder.
Onze verbinding is zeer oud, maar nog wel springlevend.
Zij stamt vanuit andere levens ver weg van hier, toen we ook samen werkten voor het heil van de cosmos.
Onze samenwerking zal zich ook nu, meer en meer verinnigen, verbreden en verdiepen.
Ik kijk er al naar uit en groet je, geliefde van mijn hart.
Michàél
©Lucia, 25 juli 2009
Geef een reactie

