Bron Br Isidoor Kortrijk

Bronheling aan de Bron van Broeder Isidoor

bij de Paters Passionisten te Kortrijk

13 juli 2008

Hoeder Patricia

Verenigd rondom het hart van Moeder Maria en de schoot van de bron aan de Lourdesgrot te Kortrijk werden we  verzameld voor deze prachtige dag.

Hernieuwde feestvreugde: net honderd jaar geleden werd deze grot rondom de bron gebouwd en geopend . Het was 50 jaar Lourdesverschijning en er was feest in  Kortrijk , alle straten waren bebloemd en vanuit de Onze Lieve Vrouwkerk vertrok een kaarsjesprocessie naar deze plaats toe. Ook vandaag brachten wij ons Licht en de rozen naar hier. De feestvreugde van weleer was opnieuw voelbaar. Er was een intense vreugde en dankbaarheid in mijn hart om dit vreugdevol samenzijn.

Moeder Maria staat links van de bron  in haar liefdevolle Goddelijke Moederkracht te stralen in haar pracht. Broeder Isidoor staat rechts aan haar zijde en samen vormen zij een evenwicht waar mensen kracht opdoen en troost vinden .
Vier prachtige platanen omarmen de bezoekers en ondersteunen hen met hun heling.

Dank zij  Broeder Isidoor die vier jaar na de opening van de grot deze plaats vervoegde, ontwikkelde deze Lourdesgrot zich tot een bedevaartsoord.

Met onze helingcirkel mochten we het licht van deze bron ervaren en bekrachtigen.
Onze liefde voor Moeder Maria en voor het water van Moeder Aarde verbond onze harten tot een bron van lichtkracht, een bron van liefdeskracht. De verankering gebeurde krachtig en tegelijk in grote zachtheid.
De rozekwarts, als steen van onvoorwaardelijke liefde, ondersteunde ons lichtwerk.
Liefde voor al wat is en voor deze bron die ik koester in mijn hart was wat mijn ganse wezen vervulde.

Na de meditatie werd Moeder Maria verrast met een mooie kindertekening waarop de woorden AVE MARIA prijkten, een waardig geschenk voor onze Goddelijke Moeder Maria.
De aanwezigheid van Marlijn, de twee  weken oude baby, was een geschenk voor ons allen, welkom lieve schat.

Mijn dank gaat uit naar de vele mooie mensen die de groep vervoegden. Een dag als vandaag laat ons ervaren dat de hemel heel dichtbij is als we in onvoorwaardelijke liefde samen zijn. Het is dan ook mijn diepe wens dat we als broeders en zusters kunnen samenwerken in het Licht en de Geest van God , voor vrede, vrijheid , liefde, gelijkheid en rechtvaardigheid.

Deze bron is voor mij een speciale plaats waar de kracht van de Liefde me in diepe ontroering en  feestvreugde brengt . Ik ben Moeder Maria en Lucia van Tuin van de Moeder dankbaar voor de samenwerking rondom dit waterproject en hoop dat vele mensen deze feestvreugde omwille van het Lichtwerk met het bronnenproject  mogen ervaren. Steeds welkom te Kortrijk.

In Licht en Liefde,

Patricia

Boodschap van Moeder Maria

Geliefden,

Wanneer je zo samen komt aan het water, weet dan dat je samen komt aan mijn hart, het Hart van Maria, die u zegent en doopt met dit heilige water dat zeer kostbaar is want het bevat goddelijk licht, het bevat de goddelijke essentie en het is die essentie die uw hart beroert en opent voor mijn liefde. Want Ik hou van u, Ik hou van jullie allemaal en Ik omhul je met mijn licht, mijn blauwe licht dat als een zoete mantel om uw schouders heenvalt.

Geliefden, uw hart is toegewijd aan Mij, uw hart is Mij en Ik vraag jullie daarom om steeds te communiceren met Mij in de warme schoot van uw hart, want daar woon Ik, daar heb je met Mij contact. En dit is niet moeilijk, nee, het vraagt enkel toewijding en zuiverheid, liefde en kracht om deze eigenschappen in de wereld te zijn. Uw levenshouding staat u toe om met Mij te communiceren. Let daarom op uw levenshouding, en voeg ze naar mijn Licht toe en naar mijn Liefde.

Leef zoals Ik zou doen, wanneer Ik nu hier op aarde zou leven, zoals Ik vroeger deed, nog niet zo lang geleden. Meet u een houding aan die gedragen wordt door de Liefde van de Goddelijke Moeder, een houding die liefde uitstraalt en genegenheid van hart tot hart. Een houding die getuigt van wijsheid en mededogen, een houding die betrokken is met de wereld maar toch de kracht bezit om de beslomeringen van het wereldse leven te overstijgen, zonder evenwel superieur te zijn, nee geënt op ware liefde, op eenvoudige liefde, op de liefde van de Moeder.

Ik dank jullie voor het openen van mijn bronnen, voor het onderhouden van hun goddelijk energieveld, voor het verbinden met mijn bron te Banneux waarheen Ik jullie allen uitnodig. Ga doorheen het leven in mijn licht. Adem het uit en geniet van zijn schoonheid.

Ik Ben Moeder Maria, Ik Ben het Liefdeslicht van uw hart.

Amen. Amen. Amen.

©Lucia, 17 juni 2008

Klik hier voor het fotoalbum : http://tuinvandemoeder.spaces.live.com/photos/cns!BFBCDE1357F29E76!1166/

Geef een reactie

