Boodschap voor de Advent

 

Boodschap voor de Advent

Geliefden,

Langzaam tikt de tijd voorbij en Ik sta bij u. Ik sta bij u als Moeder van de verloren harten. Want velen hebben het contact met hun hart verloren en kijken aan tegen een leven vol teleurstellingen. Hun schoten zijn leeg van verlangen, leeg van verwachting. Er rest hen geen hoop.

Daarom vraag Ik u, geliefden om hoop te schenken aan de wereld, hoop op warmte en genegenheid, hoop op samen zijn. Want velen zijn verscheurd, vele gezinnen uit elkaar, velen in eenzaamheid en armoede van geest. En daarom vraag Ik u vandaag te bidden voor de verloren harten, de zielen in nood. Bidt voor hen. Bidt voor hun welzijn. Bidt voor troost.

Want als H.Moeder schenk Ik de mensen troost. Ik schenk hen troost die het moeilijk hebben, die nood hebben aan opvang, aan liefde, Moederliefde. Rijg uw gebeden als parels aan elkaar, zodat Ik hen kan uitdelen, zo wordt mijn schoot groot en wijd, vol troost. Weet dat de energie van uw gebed niet verloren gaat maar zijn weg vindt naar deze zielen in nood. Schenk uw gebeden aan Mij, Ik deel ze verder uit. Mijn engelen vergaren deze parels, deze bloemen recht uit uw hart, uw liederen vol schoonheid en vreugd.

Zing in deze dagen voor Kerstmis uw mooiste lied en schenk het aan Mij en zo aan alle mensen ter wereld.

Geliefden, laat deze klanken recht uit uw hart komen, dan zijn ze immers vol zuiverheid en kracht, dan schenken ze genade aan de mensen op aard.

Zing een lied van vrede. Alleluja. Zing een lied vol lof voor de Heer, zing een lied van schoonheid en kracht, zing een gebed voor de Heer.

Geef zo de liefde van uw hart als mooiste geschenk aan de Heer. Dan is het waarlijk Kerstmis in uw hart. Amen.

Moeder Maria. Amen.

©Lucia, Tuin van de Moeder

 

Beste vrienden,
Naar deze boodschap luisterden we zaterdag aan de grot bij Moeder Maria, ik deel hem graag met u.
Wens je in deze donkere tijd van het jaar licht en liefde te zijn voor elkaar, wees dan van harte welkom op onze St Luciaviering nu zaterdag.
Tijdens de advent bouwt de energie van Christus zich meer en meer op,
dit kun je zeer goed merken tijdens de helende meditaties met Christus, iedere maandag van de advent, er zijn er nog twee.
En jullie weten dat wij in de Tuin van de Moeder reeds jaren zorg dragen voor het kostbare water op onze planeet. Tijdens de Winterzonnewende op 21 december komen we hiervoor samen in het Peertsbos te Herentals, waar een groot waterwinninggebied is voor onze provincie. Kinderen zijn ook van harte welkom!
Ik wens jullie een zeer fijne en intense voorbereiding toe in deze Advent.
Liefs, Lucia

Geef een reactie

