St Brigidabron Noorbeek

noorbeek18

Bronhelingsmeditatie een de St Brigidabron te Noorbeek

9-9-9

9 september 2007

Hoeder Tessa

Boodschap van Moeder Maria

Geliefden,
Uw werk aan de bronnen is gevat in zoveel schoonheid.
Licht straalt uit deze schoonheid de wereld in. Helder licht dat goddelijk is en uit uw hart stroomt en uw aura verlicht.
Wanneer dit licht het water beroert, komt het in beweging, de moleculen beginnen te dansen, te bewegen, te veranderen.
Hun kristallen kern wordt wakker gemaakt, verheven in trilling en hun werking wordt stilaan helend voor lichaam en geest.
Geliefden, dit is het werk van de waterpriester/es. Dit is jouw werk.
Het is jouw taak om de wateren der aarde te verrijken met goddelijk licht, zodat ze glinsterend en doorschijnend worden, gevuld met goddelijke kracht.
O wakers van de bronnen, open uw hart voor mijn lied dat hier klinkt en u aanraakt,
open uw hart voor uw opdrachten en vervul deze dienst aan de mensheid, aan uw geliefde planeet.
Herinner u uw zending om licht te brengen in het water, om één te worden met de undines en liefde te zijn.
Liefde brengt water in beroering zoals de engel aan de poel van Bethseba.
Dat dit water ook helend mag zijn voor wie er mee in aanraking komt.
Ik zegen u Tessa voor uw opdracht,
Ik zegen u allen voor uw werk als waterpriester/es.
Amen

Uw Moeder aan de Bron tesamen met vele engelen.

Amen

©Lucia, september 2007

de Noor

de Noor

Tessa vertelt…….

Het was een mooie zondag met een bijzonder code,de 9-09-09 met zonneschijn,we hadden afgesproken 15.00
op de markt bij elkaar te komen.Ik herkende eigenlijk meteen Lucia
die in de kapel al een kaars aangestoken had,we hebben er even gezeten en gewacht
op de overige mensen die nog zouden komen.
Als eerste gingen we naar de oude plataan die symbolisch gezien helemaal verweven was met
de kerk,zo dicht er langs stond deze dat ik deze mooie oude boom nog niet eerder gezien had..
Persoonlijk vond ik dat ze deze boom beter als meiboom konden gebruiken omdat de boom
er niet voor niks staat..
Daarna zijn we gezamelijk naar de Bron gelopen en wat we niet wisten was dat het koppel
dat er ook bij zou zijn de hele tijd achter ons aan liep,vond ik wel grappig,hihi..
Allemaal contact gemaakt met de Bron en Lucia die nog het een en ander vertelde over de Heilige
Brigida..we maakten een kring in de cirkel van de beuken bomen,de plek die ik zo speciaal vind
ons afgestemd op onzer Harten en het Hart van moeder Aarde en onze Liefde geschonken aan het Water.
In een geleide meditatie verzonken we naar ons binnenste,naar ons Hart..
Wat ik een mooi iets vond is dat de Bron aan een best drukke weg ligt en je hoorde dus ook veelal
geluid,maar het was echt op dat moment van buiten naar binnen..dat vond ik zo opmerkelijk.
Na de meditatie voelde ik me vervuld van Liefde en mijn Hart tintelde dan ook,zelfs nadien nog.
De schalen met water overvloeid met onze Harteliefde mochten mijn partner en ik samen in de Bron schenken,
(voelde ook bijzonder om dit samen te doen,dank je wel nog lieve Bjorn)het was voor mij een Heilig moment,
met de Weet dat onze Liefde rijkelijk zal stromen door alle wateren heen en alles zal aanraken opdat de Liefde in onzer Harten weer ieder moment voelbaar
mag worden en we onze Harten verbinden voor deze nieuwe wereld.Amen

P.s ik voelde me ook als een echte vroedvrouw die het nieuwe Leven zal begeleiden
en de Bron met mij Liefde zal zegenen iedere keer dat ik er ben.

Bedankt allen die aanwezig waren voor jullie Liefde .Hartegroet Tessa

Een gedachte over “St Brigidabron Noorbeek

Geef een reactie

