Moederdag

 11951298_707599579346290_8847081854635664885_n

Boodschap van Moeder Maria voor Moederdag

 

Geliefden,

De Liefde van de Heer stroomt uit mijn hart. Zij vloeit naar alle mensen toe want het zijn mijn kinderen en een moeder heeft haar kinderen lief, oneindig lief. Geliefden, wanneer mijn liefde uw hart beroert, bloeit het helemaal open. Het bloeit open zoals de natuur nu in mei openbloeit, geurig en prettig, heerlijk. Geniet hiervan, mijn geliefden, geniet van deze heerlijke natuur die de goddelijke essentie in zich draagt en die ook mijn hart verblijdt.

Geliefden, Ik zie jullie mensen als bloemen, als mooie bloemen in potentie op het aardoppervlak. En het is mijn wens dat jullie volledig zullen openbloeien en zo de geur van liefde zullen verspreiden. Deze geur is zeer subtiel, zoals de geur van de appelbloesem. Deze geur is zeer fijn en onzichtbaar en juist daarom zo sterk want zij dringt door tot in ieders hart. Zij kust de gesloten harten voorzichtig open, zoals de zon een bloemknop openkust.

Zo zie Ik jullie op aarde, mijn geliefden, als bloemknoppen, sommigen zijn reeds opengekust, anderen wachten nog op de Prins.

Laat de Zon vandaag uw bloemknop open kussen en schenk Mij zo het mooiste bloemenboeket dat een moeder zich maar wensen kan.

Amen. Uw Moeder. Maria. Amen.

©Lucia, 10 mei 2008

Een gedachte over “Moederdag

Geef een reactie

