Pasen in Jeruzalem

Wake in de Tuin van Getsemane

Pasen in Jeruzalem

Geliefden,

Je bent nu aan de voeten van het Hemelse Jeruzalem en Ik verlang ernaar u te ontmoeten in dit hemelse octaaf. Ik groet jullie vandaag op deze dag van Pasen, de dag waarop mijn verrijzenis gevierd wordt, een belangrijke dag voor jullie, kinderen van God op aard.

Op deze dag immers kon Ik de totale verwezenlijking van mijn lichtlichaam waarmaken en klom de Vlam der Verrijzenis op tot op grote hoogte. Zij brandde alles van Mij weg en wat overbleef was de essentie, de pure kern, de amandel.

Geliefden, bereidt u in dit leven hierop voor en laat uw drievoudige vlam accelereren en toenemen in snelheid, laat haar een balans bereiken die het u mogelijk maakt te verrijzen. Want dan ligt de weg der ascensie of hemelvaart voor u open.

Vervul dus het werk dat nog moet gedaan worden, luister hiervoor nauwgezet naar de taal van uw hart. Daar zal Ik spreken en u de weg tonen die je in dit leven moet gaan om tot deze vervulling te komen. Richt u hiervoor niet op wat anderen u zeggen, maar op wat je zelf voelt. Dit is immers de ware weg, de weg doorheen je hart. Leer enkel om “goed” te luisteren en om in Uzelf een goddelijk vertrouwen te verwerven. Dit is een eerste vereiste.

Geliefden, de weg naar Jeruzalem ligt voor u open. En hoewel het een hellende weg is, is hij niet onoverkomelijk. De hellingsgraad is immers geleidelijk en aangepast aan de mens. Hij vraagt geen halsbrekende toeren, maar een gestadige evolutie.

Geliefden, vier vandaag samen met Mij het Feest van Pasen, het Feest van de Verrijzenis van God in de mens. Amen.

Uw vriend Jezus Christus

Jeruzalem, Pasen 2007

Lucia©

Geef een reactie

