Palmzondag

 

Blik op Jeruzalem vanop de Olijfberg

 

Palmzondag

Geliefden,

De Tijd van ons weerzien komt dichterbij, de tijd van onze ontmoeting in Jeruzalem, het Hemelse Jeruzalem, dat u zeer gedienstig is. Hier verblijf Ik en hier woon Ik. Hier ontvang Ik u in mijn schoot. Weet dat Ik u hier draag in mijn bewustzijn, in mijn totale bewustzijn en dat je hier van harte welkom ben.

Geliefden, twijfel niet aan uw verlangen om hier te komen, Ik weet de weg is lang, onvoorspelbaar, intrigerend. Maar weet vooral dat dit een stad van pelgrims is en dat je hier als pelgrim naar toe komt. Als pelgrim voor de Heer, samen met vele anderen. Vele anderen bereiden zich momenteel hierop voor, ieder op zijn manier, ieder gedragen door zijn eigen geloof. En dat is goed zo. Deze verscheidenheid van invalswegen is God welgevallig.

Geliefden, bereidt u ook voor op deze reis naar mijn Hart, het hart van de wereld, de navel. Weet dat je hier in de uitstraling van de Tempel der Verrijzenis komt. Je baadt hier als het ware in haar stralen, je bent hier één met haar kracht en energie. Betreedt deze energetische krachtplaats met respect, met zeer veel respect en gedenk allen die u vooraf gingen, want zij lachen u toe en moedigen u aan. Zij brengen u met hun liefde verder op het Pad, zij helpen u en dragen u wanneer het nodig is. Velen moedigen u aan, velen verwelkomen u samen met Mij. Zij staan aan de Poort, aan de Gouden Poort van het Hemelse Jeruzalem. En zij zingen het Hosanna, Hosanna in den hoge, en zij verwelkomen je met palmen in hun hand. Amen.

Ik Ben de Heer, Heer Jezus Christus.

Lucia, 22 maart 2007©

Matteus 21.8

Hosanna, Zoon van David,

Gezegend de Komende in de naam des Heren!

Hosanna in den hoge!

Gouden Poort te Jeruzalem

 

 

Een gedachte over “Palmzondag

Geef een reactie

