Scherpenheuvel

   

Geliefden,

Vaak heb Ik u gevraagd hier te komen, hier op het kruispunt der wegen die leiden naar Mij, uw Moeder. Wees hier welkom en kom thuis in mijn hart. Geliefden, deze plaats is van oudsher een pelgrimsoord voor Mij. Hier waak Ik over mijn geliefden, hier bied Ik hen troost aan mijn boezem. Aanschouw al dit volk hier, ze zijn Mij allen diep genegen en Ik schep plezier in de uitbundigheid die hier heerst en die goed is zo. Want dze vreugde wordt door mijn engelen immers verzameld en geschonken aan die zielen in nood, die zich hier aanmelden.

Geliefden, laten we ons samen verbinden in een cirkel, laten we de hemel hier openen opdat deze zich kan verbinden met de aarde en de Matrix van het Goddelijke Kind kan indalen op deze plaats.

Geliefden, open hiervoor uw harten en luister naar hun zwanenzang, luister naar hun melodie die des hemels is en die rechtstreeks in verband staat met de Koren mijner Engelen die zingen van vrede en vreugde. Zij introduceren hier de trilling van de Matrix van het Goddelijke Kind in samenwerking met jullie, mijn geliefden.

Zo werken we samen voor een zachtere wereld, een wereld opgebouwd uit een fijnere trilling, een trilling afgestemd op de vrucht van mijn schoot, het Goddelijke Kind, op aarde gezonden om de mensheid bij te staan en lief te hebben. Dat onze harten samen deze melodie mogen zingen en zo deze Matrix hier stevig verankeren voor de toekomstige generaties van lichtkinderen op aard.

Ik zegen u met mijn vuur en Ik ontsteek in u de Vlam der Verrijzenis opdat zij mag opflakkeren in uw hart. Amen.

Ik Ben Maria en Ik groet. Amen.

©Lucia, 20 april 2007

Geef een reactie

