De Weg van de Rozen is de Weg van Christus op aard

De Weg van de Rozen is de Weg van Christus op aard

Geliefden van mijn Hart,
Laat het Licht door u heenstromen en zo de aarde bereiken.
Laat het de wereld bevloeien met Liefde, opdat de mensheid aangeraakt kan worden met het Hart van de Heer,
het Hart van Christus, die uw bruidegom is en u met elkaar verbindt.
Geliefden, moge het Licht schijnen op uw kruin.
Moge het u zegenen en geleiden.
want Ik Ben het Christuslicht dat onder de mensen komt,
Ik ben het Licht van God dat u zoent en opneemt in het geheel,
mijn geheel dat ook het Christuslichaam wordt genoemd.
Geliefden, deze verbinding kwam zondag tot stand en zal verder uitgroeien in uw leven.
De Weg van Christus zal uw pad zijn.
Mijn Licht zal door u schijnen en u doorschijnend maken,
opdat ieder kan zien, opdat ieder kan voelen.
Ga daarom deze Weg met een hart vol van mededogen
en wees de zachtheid voor de wereld.
Adem mijn Licht uit en schenk het verder met de eenvoud van een mensenkind.
Geliefden, de Weg van de Rozen is de Weg van Christus op aarde.
Gan hem wel!
Amen
Christus

Lucia, 3 oktober 2006©

Geef een reactie

