Breng mijn tuin tot leven

rozen%20van%20papier

Breng mijn tuin tot leven

Windekind,

De aanraking van een bloem is een geschenk voor het leven, voor het leven dat diep opborreld in uw hart. Verwelkom het en adem haar zoete geur diep in. Adem de geur van de roos in en word zo een roos. Word zo een bloem onder de mensen.

Laat de aanraking van mijn wezen u optillen en verder voeren over de wind. Laat Mij je optillen tot in de bloementuin van je hart. Hier woon Ik, Ik je vriend, de Heer van Liefde. Hier woon Ik en van hieruit onderricht Ik je. Ik toon je de weg die het leven je geeft. Ik toon je de weg vol bloemen, die zijn oorsprong vindt in je hart. Laat deze weg zich voor je ontvouwen. hij vloeit uit je hart de wijde wereld in.

Dit is de weg die mijn discipelen betreden, dit is de weg die ze gaan in alle eenvoud en met hun hart vol bloemen. Uit hun hart stroomt de wijsheid aller tijden, deze wijsheid is zeer liefdevol en vervuld van hoop. Zo delen zij Bloemen van Hoop uit onder de mensen. Hun aanraking is zacht. Zij is licht.

Geliefden, laat deze rozen bloeien in uw hart. Laat ze groeien en openbloeien. Hun wortels reiken tot in mijn hart, het hart van de Christus. Breng mijn tuin tot leven, breng mijn tuin tot leven op uw planeet. Open uw hart en breng de geur van rozen tot leven.

Bloemen van mijn hart, ga deze weg in innige verbondenheid met Mij, Uw Heer van Liefde en breng Mij zo tot Leven. Mijn adem verwarmt je en geeft je kracht. Voel, geliefden, voel…….

Uw Heer van Liefde

Lucia, 17 november 2003©

 

Geef een reactie

