Kinderen

P1040338

Boodschap van Moeder Maria

 
“Het Licht dat nu de aarde raakt is zeer mooi, mijn kind, het brengt vreugde en leven met zich mee.
Leven met een hoofdletter want in dit nieuwe jaar zullen er vele kinderen geboren worden,
die dit Licht reeds volledig in zich dragen, engelenkinderen, gezalfden.
Spreid daarom uw deken, leg uw harten bij elkaar voor de geboorte van deze kinderen.
Vang ze op in een lichtveld dat hen toestaat hier in te dalen.
Dit is uw taak vandaag, dit is uw taak in het komende jaar.
Vorm een platvorm om deze zielen op te vangen en hen te begeleiden naar hun nieuwe thuis,
warme gezinnen van moeders en vaders die er klaar voor zijn om deze kinderen te verwelkomen.
Hiertoe roep Ik u op, geliefden van mijn hart,
open uzelf voor deze bede en ondersteun zo mijn werk.
Het werk van de Grote Moeder, die u vraagt om haar kinderen welkom te heten op deze aarde.
Hiervoor hebben wij uw steun broodnodig,
want het lichtveld dient sterk genoeg te zijn om deze kinderen de mogelijkheid te geven hier in te dalen.
Verspreid deze boodschap onder uw vrienden, zij zullen weten.
Hiertoe zegen Ik u, mijn kind,
Hiertoe zegen Ik u allen, vroedvrouwen en mannen van deze tijd.
Ontleen ons uw schoot voor dit mooie werk en vervoeg u bij ons om samen te werken voor het Nieuwe Begin.
Ik nodig u hiertoe uit en Ik vraag u, geliefde kinderen van mijn hart,
om hiertoe samen te komen aan de H.Bronnen van uw land.
Daar zullen wij samen werken voor de kinderen van vandaag en voor de kinderen van morgen.”

 

Uw Moeder Maria

 

Lucia, 24 december 2005©

Geef een reactie

